Wczytuję dane...
Reklamacje i zwroty

Drogi Kliencie,

Poniżej znajduje się krótka informacja na temat polityki reklamacji i zwrotów w naszym ekosklepie internetowym Naturla.pl. Politykę przygotowaliśmy mając na uwadze obowiązujące przepisy, a także komfort i bezpieczeństwo Twoich zakupów. Zawsze możesz napisać do nas na adres kontakt@naturla.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie w godzinach pracy.

 

REKLAMACJA PRODUKTU

Czas na złożenie reklamacji

Jako sprzedawca odpowiadamy za wady produktu stwierdzone w ciągu dwóch lat od otrzymania przez Ciebie produktu. Jeżeli więc w tym terminie zauważysz wadę to możesz zareklamować produkt. 

Złożenie reklamacji

Reklamację zalecamy składać mailowo na adres kontakt@naturla.pl. Po złożeniu reklamacji poprosimy o przesłanie do nas produktu celem weryfikacji. Produkt możesz również od razu wysłać razem z pisemną reklamacją na adres Naturla s.c., ul. Starowiejska 1E/4, 61-664 Poznań. W reklamacji warto opisać wadę produktu oraz podać informacje dotyczące Twojego zamówienia – ułatwi i przyspieszy to jej rozpatrzenie.

Prawa przysługujące przy reklamacji

Podczas składania reklamacji należy wskazać preferowany sposób jej załatwienia. Zgodnie z prawem możesz żądać zwrotu zapłaconej ceny lub jej obniżenia, a także naprawy lub wymiany produktu. Reklamację oczywiście postaramy się rozpatrzyć zgodnie z Twoim wskazaniem, jeżeli jednak nie będzie takiej możliwości to zaproponujemy i uzgodnimy razem z Tobą inne rozwiązanie.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Twoją reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

Gwarancja produktu

Niektóre produkty w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. Wówczas informacja o gwarancji oraz jej warunkach znajduje się w opisie produktu. W razie potrzeby pomożemy skontaktować się z producentem celem skorzystania z gwarancji.

 

ZWROTY

Czasu na zwrot produktu

Zakupiony produkt możesz zwrócić na własny koszt w ciągu 30 dni od dnia otrzymania produktu. Z uwagi na troskę o środowisko przyjmujemy jedynie produkty nieużywane oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Okres 30 dni na zwrot nie dotyczy również produktów oznaczonych jako wysyłane przez producenta. Zawsze możesz skorzystać z ustawowego prawa zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania bez podawania przyczyny. Aby zachować termin wystarczy, że poinformujesz nas o chęci zwrotu na adres kontakt@naturla.pl.

Jak zwrócić produkt

Zwracany towar prześlij na adres Naturla s.c., ul. Starowiejska 1E/4, 61-664 Poznań. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt.

Zwrot płatności

W ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej chęci zwrócenia produktu, dokonamy zwrotu wszystkich otrzymanych od Ciebie płatności, w tym kosztów dostawy rzeczy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.

 


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).